logo

Contacto

    Nom
    Email
    Assumpte
    Missatge

     

    FAQS

    Preguntes freqüents

    T’agradaria saber si…?

    Estan les meves dades en un lloc segur?

    Per descomptat! Allotjats al núvol a Espanya amb la garantia d'un proveïdor que ens proporciona un nivell de servei superior al 99%. Amb còpies periòdiques diàries de totes les bases de dades del sistema. Amb còpies horàries de les màquines completes. I per suposat, amb un suport tècnic de primer nivell sempre al servei dels nostres clients.

    AHORA One és multi empresa?

    Sí, el concepte multiempresa existeix a AHORA One. Es tracta de dos o més entorns independents, però relacionats entre si. Cada entorn té les seves pròpies dades (articles, clients, proveïdors, factures, etc.) però no cal desconnectar-se d'un entorn i tornar a introduir usuari i contrasenya per connectar-se a un altre, sinó que a la part superior dreta es mostra un desplegable amb tots els entorns relacionats entre si, que permet passar d'un a un altre de manera senzilla i ràpida.

    Quines dades puc importar a AHORA One?

    Pots importar tant dades mestres (famílies, articles, clients i proveïdors), com documents de compra i venda (pressupostos, albarans, factures i contractes) en formats com CSV o Excel. Des de Perfil > Importació, seleccioneu la categoria de dades, ajusteu les columnes als camps requerits i valideu les dades abans de completar la importació.

    Quina diferència hi ha entre usuaris i venedors?

    A AHORA One, els usuaris són els accessos concurrents pels quals paguem quota a AHORA One. Si necessiten accedir a la plataforma diverses persones alhora, caldrà contractar tants usuaris com accessos concurrents. Tot i això, els venedors es poden crear de manera il·limitada i poden ser utilitzats per segmentar les vendes del TPV, o bé com a comercials per assignar als clients i generar extractes de facturació per comercial. Per exemple, una perruqueria normalment necessitarà 1 únic usuari concurrent, però pot tenir 5 perruquers creats com a venedors per deixar constància de qui realitza cada servei als clients.

    Com configurar una impressora de tiquets a AHORA One?

    Per configurar una impressora de tiquets, un cop instal·lada i configurada a l'ordinador, heu d'instal·lar el programa QZ Tray. Per això, anem a la Configuració General a la part inferior, a la pestanya de TPV tenim un botó verd amb una impressora, al costat del quadre de text Impressora de Tickets. Si ho polsem, ens descarregarà el programa, que cal instal·lar. Un cop instal·lat, el configurem perquè s'iniciï automàticament cada vegada que s'iniciï Windows. Així ens assegurem que sempre estigui funcionant. Ja només haurem d'especificar al quadre de text que hi havia al costat de la descàrrega del programa, a la pestanya TPV de la Configuració General, el nom exacte de la impressora (que podem trobar a l'administrador de dispositius del sistema operatiu).

    Com configurar una balança a AHORA One?

    AHORA One permet integrar balances per facilitar el pesatge en punts de venda. Per connectar amb la balança al port COM, AHORA One utilitza un complement del navegador Google Chrome, per la qual cosa és imprescindible emprar aquest navegador. La connexió d'AHORA One amb balança no funcionarà ni a Firefox, ni a Safari, ni a Edge, ni a Internet Explorer. Si vols configurar AHORA One perquè el TPV llegeixi de la balança, ho has de fer des de la pestanya TPV de la Configuració General.

    Com configurar enviaments per correu electrònic des d'un compte de Gmail o Outlook?

    Per configurar l'enviament de correus electrònics, AHORA One us permet connectar comptes de Gmail o Outlook utilitzant el protocol SMTP. Heu d'accedir a Configuració > Emails i proporcionar les dades del servidor (smtp.gmail.com per a Gmail o smtp.office365.com per a Outlook), el port corresponent (465 o 587), i les credencials del compte. A més, cal habilitar l'accés d'aplicacions menys segures a Gmail o configurar un accés específic per a l'Outlook si utilitzes autenticació de múltiples factors.

    Com funciona l'exportació a comptabilitat?

    AHORA One permet exportar dades comptables en formats compatibles amb sistemes com Sage, A3, Geyce, Contaplus, Eurowin i Hermes. Pots generar un fitxer que inclogui registres de comptes, factures, cobraments i moviments bancaris. Aquest fitxer s'importa al programari comptable per a un registre automatitzat.

    Com configurar la sincronització amb ecommerce?

    AHORA One permet sincronitzar estoc i comandes amb les plataformes ecommerce Prestashop, WooCommerce i Shopify. Per això, a AHORA One es configuren les credencials de l'API de la plataforma ecommerce corresponent, i es permet importar les comandes per transformar-les en albarans. A més, disposem d'un plugin propi per instal·lar a WooCommerce i que aquestes tasques es facin de forma automàtica.

    Com fer un canvi d'exercici a AHORA One?

    El canvi d'exercici fiscal a AHORA One garanteix que les transaccions es registrin en el període correcte. Podeu fer-ho de forma manual, o bé podeu configurar el canvi automàtic d'exercici perquè autogeneri comptadors quan detecti un canvi d'any, ja sigui reiniciant la numeració o continuant amb la numeració de l'exercici anterior.

    Com crear una factura electrònica?

    Les factures electròniques a AHORA One compleixen amb l'estàndard FacturaE. A la fitxa del client al qual vulguem emetre factura electrònica hem d'accedir al desplegable de Direccions i crear 3 adreces, una per a cada Centre. Encara que sigui la mateixa, cal crear 3 iguals. Per això, a cadascuna de les adreces hem d'especificar el tipus, codi i descripció del centre per a factura electrònica. Un cop fet això, ja podem accedir al desplegable de la factura que hem creat i dir-li que ens generi la factura electrònica. Haurem de tenir un certificat electrònic instal·lat i l'aplicació Autofirma instal·lada a l'ordinador. Si heu seguit tots els passos, ja hauríeu de poder generar un document .xsig amb la vostra factura electrònica, per poder tramitar-la a través de FACE.

    Com crear una factura amb inversió del subjecte passiu?

    Aquesta opció es fa servir per a transaccions on el client assumeix el pagament de l'IVA. Heu de configurar a la fitxa del client, o directament a la factura, que el Tipus d'Operació és Meritacions per inversió. Amb això, si després exporteu les vostres factures a un programari de comptabilitat, s'especificarà al fitxer que exporta AHORA One perquè el tingui en compte el programari corresponent a l'hora d'importar. A més, a la factura no has d'aplicar l'IVA, sinó només la base imposable. Per facturar amb un IVA específic a un client (en aquest cas 0%), es pot indicar el Tipus d'IVA a la fitxa del client, a la pestanya de Dades comptables. Si el valor seleccionat és - CAP, s'aplicarà el Tipus d'IVA de l'article; si se n'especifica algun a nivell de client, aplicarà sempre aquest, ignorant l'indicat a la fitxa de l'article.

    Com generar contractes amb quotes recurrents?

    AHORA One permet crear contractes amb cobraments periòdics automatitzats. Configura les dates d'inici i fi, la periodicitat, i si vols generar la facturació a període anticipat o vençut, a continuació afegeix les línies amb article, unitats i import al contracte. La plataforma generarà un pla de contracte perquè un cop al mes, o quan ho consideris, puguis generar els albarans i les factures corresponents d'una manera ràpida i senzilla.

    Com actualitzar els preus dels contractes?

    Hi ha una funcionalitat que permet actualitzar massivament els preus dels contractes mitjançant un botó d'Actualitzar contractes al llistat de contractes al costat del cercador. Es pot actualitzar segons el preu de la fitxa de l'article (si ja hem actualitzat el preu dels articles inclosos als contractes i volem que s'apliquin aquests preus, seleccionarem aquesta opció), o de forma percentual (augmentant el preu de cada article inclòs al contracte en el percentatge especificat).

    Contacte

    Escriu-nos a [email protected] o truca’ns al +376 869 702 i t’atendrem.

    Socis

    Comptem amb una completa xarxa de partners per tot Espanya i Andorra disposats a ajudar-te.

    Suport

    Els nostres professionals us asseguren la millor assistència tècnica, funcional i comercial.

    Horari

    De dilluns a dijous de 08.00 a 19.00 i els divendres en horari de matí de 08.00 a 15.00.